Jag skall ha workshop kommande tisdag och skall passa på att fråga om den personen som köpte min bisquit mick för tre sedan kan tänka sig att sälja den, jag tror inte att han använder den ... Jag återkommer ...
28 Apr 2010, 20:59
Robert Blues Harp
Tack! Om han vill sälja kan du ge honom min e-mailadress. [:)]
Finns för tillfället två stycken till salu på E-Bay.
J Hörnfeldt AKA Harmonica Slim II
05 May 2010, 12:39
sjoeberg
Jag har talat med den person som köpte min Biquit aven min Premier 88n,han säger att den kan bli till salu men han vill först testa Shure Magnetic elementet på Premieren, vilken är på rep och byter elektrolytkondingar just nu, innan han säljer. Det är det besked jag kan ge Robban. Jag skulle nog satsat på e-bay eftersom efter testet kanske han ändå vill behålla den. Men jag har i alla fall frågat
05 May 2010, 13:44
Robert Blues Harp
Tack jhornfeldt o sjoeberg för engagemang! Vi får väl se om han vill sälja eller ej! Är en riktig kärring när det gäller e-bay! Har inte bråttom att hitta en Biscuit. Så jag väntar på en "svensk" Biscuit. Det kommer väl förr eller senare. [:)]
Tack jhornfeldt o sjoeberg för engagemang! Vi får väl se om han vill sälja eller ej! Är en riktig kärring när det gäller e-bay! Har inte bråttom att hitta en Biscuit. Så jag väntar på en "svensk" Biscuit. Det kommer väl förr eller senare. [:)]
Det är som dom säger om ebay: "friskt vågat - miken vunnen"[:D]
Allvarligt talat så är det lite läskigt innan man fått hem grejerna och vet om dom fungerar. Det finns många luringar till salu. Men om du går på en som har fått bra omdömen och sålt hyfsat mycket så är det nästan som postorder.
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum