|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|
Kropp till tidig Meisterklasse
| Author |
Message |
|
Martin O
|
 Kropp till tidig Meisterklasse
Av anledning som jag inte går in på (men det handlar om att jag är en idiot) sitter jag på ett par stämplattor till vad jag fått klart för mig är ett (diatoniskt) Meisterklasse-spel, innan dessa blev Multipel Sklerosa. Är det ngn som har en idé var, hur, man skulle kunna erövra kam och kåpor så att jag kan använda de här Bb-plattorna som legat i en låda i sisådär 18-19 år? Annars ger jag bort dem. Intresse? hälsningar, Martin
|
| 14 May 2010, 19:28 |
|
 |
|
Harmonica Slim II
|
Hej Martin, jag har ett gammalt meisterklasse som jag inte tänkt ge bort men, om du inte får tag på någon kropp så köper jag gärna plattorna av dig.
J Hörnfeldt AKA Harmonica Slim II
|
| 14 May 2010, 20:31 |
|
 |
|
JoelAndersson1
|
Harponline.de dom säljer gamla original kroppar till Meisterklasse 580. + en del annat, stämplattor, skruvar. dock inte kåpor tror jag, då får du leta på andra håll, eller bygga om från ett annat spel.
//Joel
|
| 14 May 2010, 23:43 |
|
 |
|
harpfire
|
Hej Martin! Jag har ett antal Meisterklasse diatoniska, både hela och delar. Så det kan nog ordna sig med delar till dig. Stefan[8D]
|
| 15 May 2010, 11:28 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 4 posts ] |
|