|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Mickar, Stärkare till salu
| Author |
Message |
|
JoelAndersson1
|
 Mickar, Stärkare till salu
Hejsan, inför min resa till Irland i sommar så måste jag sälja bort lite grejer.
Champion 600, spelad på endast ett fåtal gånger, sitter ett Tung-Sol 12AU7 samt ett Delco 6v6, vintage rör. Följer även med ett Tung-Sol 12AT7 med. Ser som ny ut. 1000:- + frakt
Ronette B-310 bullet mick i bakelit, grymt skön att hålla i p.g.a att den är lätt och liten motsvarar en JT-30 i storlek. Original Kristallelement med grymt sound, samt original kartong följer också med. Tydligen väldigt svår att få tag i? Däremot så får man inte ta i för mycket när man spelar på den, den pallar in med övertoner. Men man ska aldrig ta i när man spelar så! 900:- + frakt
<font color="red">SÅLD!!</font id="red"> Argonne AR-54 aka Walter Horton mic. Skön att hålla i, relativt lätt, som en JT-30. Original Kristall element, coolt sound. 1200:- + frakt
<font color="red">SÅLD!!!</font id="red"> Astatic 200 med ett Astatic MC-564-1 keramiskt element i. Låter skitigt och fint! Pinnen finns kvar på micken, men vill man inte ha den, kapa bara bort den. 1300:- + frakt
Bilder, ljuklipp etc. kan fixas per mail[:)]
Som sagt anledning till att jag säljer bort saker är för att jag ska till Irland i 6 veckor i sommar och spela lite munspel[:)]
|
| 23 Mar 2011, 19:35 |
|
 |
|
urbanblues
|
Tack Joel för att jag fick köpa Astatic 200. Vilket kalas ljud jag fick. [:D] urban
|
| 31 Mar 2011, 12:54 |
|
 |
|
JoelAndersson1
|
Grymt mannen! Vi måste träffas fler gånger och lira, kul![:)]
|
| 31 Mar 2011, 22:21 |
|
|