Joined: 21 Nov 2002, 17:42 Posts: 3184 Location: I hjärtat av Norrbotten
Mindre vippomkopplare av bätter kvalité
Nån som har tips 2-polig on-on och 2-polig on-off-on vippomkopplare som är lite mindre i storlek som är av bra kvalite. Skulle behöva byta en switch på min moddade Vibro Champ bygge, nu sitter "6 kr switchar mini" från electrokit men den ena verkar ha börjat glappa.
Joined: 21 Nov 2002, 17:42 Posts: 3184 Location: I hjärtat av Norrbotten
Re: Mindre vippomkopplare av bätter kvalité
Okej, ser ju ut ganska lika men kvallan är säkert bättre på dom än electrokits billiga omkopplare. Finns det nån modell av omkopllare som är lite större än dessa miniswitchar men ändå inte lika stora som ex switcharna som brukar användas till power och standby i Fender? Nåting mellan mellan miniswtichar och "nätswitchar" är vad jag skulle vilja få tag på.
Lite större omkopplare skulle jag nog gilla på ställen där det finns plats för såna, dom borde också bli enklare att löda. Har konstaterat att åldern börjat angripa synen på nära håll.
23 Dec 2011, 13:07
rudmark
Re: Mindre vippomkopplare av bätter kvalité
Kolla Banzai.de Däremot lite svårt att hitta spec hos dem. Felköpte några hos dem, ska kolla om det är onoffon eller bara onoff.
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 7 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum