|
 |
 |
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Fraktkostnader fr Nederländerna?
| Author |
Message |
|
Martin O
|
 Fraktkostnader fr Nederländerna?
Ni som köper era munspel fr Ben Bouman i Nederländerna, ungefär hur mycket talar man om i frakt säg, till att börja, med för ett instrument? (Inom unionen ska man väl inte behöva räkna med att ngt fastnar i tullen el liknande obehagligheter.)
Jag börjar allvarligt att överväga Seydel som en möjlig bot mot min enerverande förmåga att blåsa sönder munspel.
|
| 31 Dec 2013, 02:15 |
|
 |
|
harpfire
|
 Re: Fraktkostnader fr Nederländerna?
Hej, Martin! Jag har handlat en del munspel mm från Ben, och faktum är att jag har nog inte betalat någon fraktkostnad alls. Ben har och andra sidan en mycket seriös inställning till sina kunder. Om det är eller uppstår problem med stämplattor tungor etc, så fixar han det, detta ingår som service till kunderna.. Hur som, jag har bara gott att säga om Ben Bouman. Gott Nytt... Stefan..
|
| 31 Dec 2013, 12:39 |
|
 |
|
Martin O
|
 Re: Fraktkostnader fr Nederländerna?
Tack detsamma Stefan,
Å fan -- ingen frakt! Det låter ju förträffligt. Och det är just den inställningen som Ben har, enligt dig och andra, som gjort mig intresserad. Även om initialkostnaden per instrument blir lite högre så verkar det som om det kunde finnas långsiktigare vinster i det hela.
hälsar, Martin
|
| 31 Dec 2013, 14:27 |
|
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|