<s>Tech 21 Trademark 10
En mycket trevlig <i>analog"] liten förstärkare men många ljudmöjligheter. Rejält byggd till skillnad från många andra förstärkare i klassen. Är egentligen mycket nöjd med den, men är i behov av pengar och kikar efter nåt ännu mindre, då jag bara spelar väldigt lågt i hemmet.
http://www.tech21nyc.com/tm10.html<s>1900:-</s> <s>1800:-</s> <font color=red>1700:-</font id=red> I skick som ny, frakt ingår! Roland Microcube kan tas som delbyte.</s>
[url="http://www.giantess.se"]<img src="http://img.photobucket.com/albums/v621/Makten/banners/giantessbanner2_2.gif" border=0>[/url]
Edited by - Makten on 16 June 2006 16:50:54