| Author |
Message |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
 Fender DG-5 - SÅLD!!
Ja det är nog lika bra att kränga den... Jag behöver den ju faktiskt inte... Det som medföljer utöver själva gitarren (som är i totalt nyskick) är; några Fender-plektrum, ngn DVD för nybörjare, axelband, Fender stämapparat, ett set Fender 12-52 strängar och en splitterny Warwick-gigbag till guran.... Gitarren låter riktigt bra för sitt pris, och klingar nära inpå som en acke med solid topp...
Allt för <font color=red><h2>599:-</font id=red></h2> eller bytes mot exempelvis ngn riktigt rolig pedal...
<img src="http://www.fan.com.pl/sklep/images/big/gitary/gitary/fender-0950500.jpg" border=0>
<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
Edited by - Spider-Man on 18 June 2006 10:42:21
Edited by - Spider-Man on 28 June 2006 19:37:03
Edited by - Spider-Man on 29 June 2006 16:12:39
|
| 17 Jun 2006, 23:51 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
Nytt pris.... dock ingår ej någon som helst frakt i detta vrakpris... det blir till att hämta upp guran... ingen som behöver en classy gura till lägereldarna i sommar?
<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
|
| 18 Jun 2006, 10:41 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
Nytt pris... denna gång är det tokrea... kan bytas mot ngn rolig effekt... allt som står angivet medföljer självklart fortfarande... med gigbag och allt....
<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
|
| 28 Jun 2006, 19:37 |
|
 |
|
Carl_T
Joined: 20 Oct 2005, 12:49 Posts: 531 Location:
|
Jag vet att du hatar mig, men du har mail ändå <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>
--- Defender of 0 postcount threads
Sätt in ett ", tycker jag" efter alla mina meningar för säkerhets skull.
|
| 28 Jun 2006, 20:09 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Jag vet att du hatar mig
--- Defender of 0 postcount threads
Sätt in ett ", tycker jag" efter alla mina meningar för säkerhets skull. <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Varför skulle jag göra det? Du har mail tillbaka...
<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
|
| 28 Jun 2006, 20:11 |
|
 |
|
kkrans
Joined: 13 Mar 2003, 00:26 Posts: 2693 Location: Solna, Sweden
|
Hmm....
Lite sugen är man ju. Månne om man kan provplinka den lite?
|
| 28 Jun 2006, 23:49 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
Jag vet inte om Carl_T var intresserad eller inte... han skickade ett sådant mail, och sedan inget mer...
<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
|
| 29 Jun 2006, 00:06 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
Bumpelibump.... gitarren finns fortfarande kvar på tokrea...
<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
|
| 29 Jun 2006, 09:07 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
Skicka ett mail om du är intresserad Kkrans...
<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
|
| 29 Jun 2006, 10:06 |
|
 |
|
SRV Wannabe
Joined: 04 Mar 2003, 21:41 Posts: 1079
|
Du har mail! <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> <font size=1><i> http://www.southern-souls.com"]</font id=size1>
|
| 29 Jun 2006, 11:50 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Du har mail! <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> <font size=1><i> http://www.southern-souls.com"]</font id=size1> <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Du med... och den är din.... jag har inte fått svar från varken Carl_T eller Kkrans... så som sagt är den din... <img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
|
| 29 Jun 2006, 16:12 |
|
 |
|
kkrans
Joined: 13 Mar 2003, 00:26 Posts: 2693 Location: Solna, Sweden
|
Hihi  Fan spidey... vi andra jobbar ju fullt på dagarna <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>
|
| 29 Jun 2006, 17:53 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Hihi  Fan spidey... vi andra jobbar ju fullt på dagarna <img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle> <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Ja det brukar jag också göra... (två heltidsjobb samtidigt).. så jag vet hur det är... <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> <img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
|
| 29 Jun 2006, 18:16 |
|
 |
|
SRV Wannabe
Joined: 04 Mar 2003, 21:41 Posts: 1079
|
Tack för en (som vanligt) trevlig och smidig affär! <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> <font size=1><i> http://www.southern-souls.com"]</font id=size1>
|
| 29 Jun 2006, 23:43 |
|
 |
|
Spider-Man
Joined: 01 Mar 2003, 15:54 Posts: 8432 Location: Stockholm
|
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote> Tack för en (som vanligt) trevlig och smidig affär! <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle> <font size=1><i> http://www.southern-souls.com"]</font id=size1> <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote> Tack själv... <img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
|
| 30 Jun 2006, 05:35 |
|
|