View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 05:12



Reply to topic  [ 11 posts ] 
CASIO Privia PX-110 
Author Message

Joined: 01 Mar 2003, 15:54
Posts: 8432
Location: Stockholm
Post CASIO Privia PX-110
<img src="http://www.dijkmanmuziek.nl/catalog/images/casio.px110.jpg" border=0>

Japp nu ryker det... Pluggar heltid och då hinner jag nu fram till och med juni nästa år inte jobba riktigt heltid, så detta blir för mycket av en lyxartikel.... Nyinköpt för cirka 4 veckor sedan... Nypris inklusive allt; 6500:-....

Ingår gör alltså, förutom pianot, sustainpedal och stället på bilden...

Ett mycket trevligt piano med väl avvägda tangenter och ett mycket trevligt och pianolikt ljud...

(vrak)Pris (för bojare); <h3>3200:-!!!</h3> (exklusive ev. frakt)

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>


19 Sep 2006, 09:17
Profile

Joined: 01 Mar 2003, 15:54
Posts: 8432
Location: Stockholm
Post 
Bumpar efter en timme med en liten länk till tillverkarens hemsida;

http://www.casio.com/products/Musical_I ... os/PX-110/

<img src=icon_smile_big.gif border=0 align=middle>

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>


19 Sep 2006, 10:16
Profile

Joined: 11 Aug 2002, 22:59
Posts: 164
Post 
Mycket intressant.

De kanske inte är världens bästa digitalpianon men till det priset så är det ju ett riktigt klipp!

Finns det i Stockholm, isf skulle jag kunna komma och kolla redan ikväll om du har tid.

Hör av dig.


19 Sep 2006, 12:13
Profile

Joined: 01 Mar 2003, 15:54
Posts: 8432
Location: Stockholm
Post 
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Mycket intressant.

De kanske inte är världens bästa digitalpianon men till det priset så är det ju ett riktigt klipp!

Finns det i Stockholm, isf skulle jag kunna komma och kolla redan ikväll om du har tid.

Hör av dig.



<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Jobbar desvärre kväll... men under dagen imorgon (onsdag) finns jag hemma om du vill dyka över... Bor i stuvsta (innan huddinge om man kommer norrifrån)...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>


19 Sep 2006, 13:18
Profile

Joined: 01 Mar 2003, 15:54
Posts: 8432
Location: Stockholm
Post 
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Mycket intressant.

De kanske inte är världens bästa digitalpianon men till det priset så är det ju ett riktigt klipp!

Finns det i Stockholm, isf skulle jag kunna komma och kolla redan ikväll om du har tid.

Hör av dig.



<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Jobbar desvärre kväll... men under dagen imorgon (onsdag) finns jag hemma om du vill dyka över... Bor i stuvsta (innan huddinge om man kommer norrifrån)...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Byten kan ev. vara intressanta, så hör av dig om du har ngt intressant att byta med...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>


19 Sep 2006, 13:20
Profile

Joined: 11 Aug 2002, 22:59
Posts: 164
Post 
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Mycket intressant.

De kanske inte är världens bästa digitalpianon men till det priset så är det ju ett riktigt klipp!

Finns det i Stockholm, isf skulle jag kunna komma och kolla redan ikväll om du har tid.

Hör av dig.



<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Jobbar desvärre kväll... men under dagen imorgon (onsdag) finns jag hemma om du vill dyka över... Bor i stuvsta (innan huddinge om man kommer norrifrån)...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>
<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>
Ah, okej.
Morgondagen borde funka.

Tyvärr har jag inte mycket i bytesväg, studerar jag också och har fått skära ner på rätt ordentligt på prylarsenalen.

Men nu har jag jobbat en del, så cash finns iaf <img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

När under morgondagen har du tid tro? Måste kolla när jag har tillgång till bil.


19 Sep 2006, 16:57
Profile

Joined: 01 Mar 2003, 15:54
Posts: 8432
Location: Stockholm
Post 
Jobbar natt imorgon.. så allt från 14 till typ 19:30...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>


19 Sep 2006, 20:31
Profile
User avatar

Joined: 31 Oct 2004, 23:23
Posts: 4429
Location:
Post 
Ryker den inte imorgon hugger jag den nog gärna. Meddela gärna här i tråden hur det går. Finns också (numera) i Sthlm.

/David


19 Sep 2006, 22:27
Profile ICQ WWW

Joined: 01 Mar 2003, 15:54
Posts: 8432
Location: Stockholm
Post 
<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
Ryker den inte imorgon hugger jag den nog gärna. Meddela gärna här i tråden hur det går. Finns också (numera) i Sthlm.

/David


<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

Japp... skriver i tråden huruvida den blir såld eller inte...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>


19 Sep 2006, 22:54
Profile

Joined: 01 Mar 2003, 15:54
Posts: 8432
Location: Stockholm
Post 
Återkommer under kvällen och anger om den är såld eller ej...

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>

Edited by - Spider-Man on 20 September 2006 17:35:20


20 Sep 2006, 16:45
Profile

Joined: 01 Mar 2003, 15:54
Posts: 8432
Location: Stockholm
Post 
SÅLT!!!

<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>Spider-Man 3 - Summer 2007<img src="http://img.photobucket.com/albums/v703/wallcrawler/373280911441fb379b4f31.gif" border=0>


21 Sep 2006, 02:53
Profile
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 11 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.