| Author |
Message |
|
primary man
Joined: 28 Dec 2007, 17:14 Posts: 1822 Location: Trollhättan
|
 Såld
1X10 har ett Jensen C10Q 8ohm 600kr Oxblod tyg . blond & ormskinn [}:)] coo gummifötter & hantag finns på mått ca 22x42x40 grejerna finns i Trollhättan byte ev en telekropp    /Hans.
|
| 22 Mar 2009, 17:10 |
|
 |
|
d-drop
Joined: 26 Aug 2005, 21:56 Posts: 1195 Location: Kållered
|
primary man wrote: 1X10 :an har ett Jensen C10Q 8ohm 650kr 1X12 :an är tom + en hemma snickrad diffuser 350kr Oxblod tyg . blond & ormskinn [}:)] cool gummifötter & hantag finns på mått ca 22x42x40 grejerna finns i Trollhättan    /Hans. Fasen ochså! Har handlat upp alla pengar.. 1X12 lådan skulle passat mig perfekt.. Inngen chans att du vill byta mot nåt? Mvh Anders
|
| 22 Mar 2009, 19:22 |
|
 |
|
primary man
Joined: 28 Dec 2007, 17:14 Posts: 1822 Location: Trollhättan
|
Kanske det kanske [:)] vad har du att byta med ? mvh/Hans.
|
| 22 Mar 2009, 19:55 |
|
 |
|
mrock
Joined: 28 Apr 2007, 12:16 Posts: 1274 Location: Alingsås
|
|
| 22 Mar 2009, 20:41 |
|
 |
|
primary man
Joined: 28 Dec 2007, 17:14 Posts: 1822 Location: Trollhättan
|
Frestad , men nej tack [:I]
|
| 22 Mar 2009, 21:04 |
|
 |
|
Ronnie99t
Joined: 17 Aug 2005, 21:20 Posts: 907 Location: Malmö
|
Jag har en wahwah jag kan tänka mig byta mot 1x12" lådan[:)].
/Ronnie
|
| 22 Mar 2009, 22:00 |
|
 |
|
d-drop
Joined: 26 Aug 2005, 21:56 Posts: 1195 Location: Kållered
|
primary man wrote: Kanske det kanske [:)] vad har du att byta med ? mvh/Hans.
Hej! Stratamickar, stämmisar, distbox.. Ska se vad jag har mera.. Anders
|
| 22 Mar 2009, 22:07 |
|
 |
|
mrock
Joined: 28 Apr 2007, 12:16 Posts: 1274 Location: Alingsås
|
primary man wrote: Frestad , men nej tack [:I] Säg till om frestelsen blir större[;)]. marcus.idh[at]gmail.com
|
| 22 Mar 2009, 22:22 |
|
 |
|
RockyT
Joined: 18 Jan 2009, 16:05 Posts: 14 Location:
|
Går det att få båda lådorna tomma om du inte får dom sålda som de är?
|
| 23 Mar 2009, 02:44 |
|
 |
|
primary man
Joined: 28 Dec 2007, 17:14 Posts: 1822 Location: Trollhättan
|
Ronnie99t wrote: Jag har en wahwah jag kan tänka mig byta mot 1x12" lådan[:)].
/Ronnie
Hej vad är det för en wah ( jag behöver bara trampen + poten ) hur tycker du att vi ev ska lösa det med frakten ? /Hans.
|
| 23 Mar 2009, 17:15 |
|
 |
|
primary man
Joined: 28 Dec 2007, 17:14 Posts: 1822 Location: Trollhättan
|
d-drop wrote: primary man wrote: Kanske det kanske [:)] vad har du att byta med ? mvh/Hans.
Hej! Stratamickar, stämmisar, distbox.. Ska se vad jag har mera.. Anders vad är det för strata mick ? /Hans.
|
| 23 Mar 2009, 17:16 |
|
 |
|
Ronnie99t
Joined: 17 Aug 2005, 21:20 Posts: 907 Location: Malmö
|
primary man wrote: Ronnie99t wrote: Jag har en wahwah jag kan tänka mig byta mot 1x12" lådan[:)].
/Ronnie
Hej vad är det för en wah ( jag behöver bara trampen + poten ) hur tycker du att vi ev ska lösa det med frakten ? /Hans. Det är en Dunlop Crybaby JH-1 Funkar som den ska, inget skrap i poten eller så. Bussgods kanske kan funka? Pedalen skickas smidigast via Posten skulle jag tro. /Ronnie [:)]
|
| 23 Mar 2009, 17:20 |
|
 |
|
Uriah
Joined: 06 May 2005, 00:09 Posts: 782 Location: Trosa - Världens ände
|
Om den tomma 1x12:an finns kvar så Cash:ar jag den!!
Today is only Yesterday Tomorrow
|
| 23 Mar 2009, 17:48 |
|
 |
|
primary man
Joined: 28 Dec 2007, 17:14 Posts: 1822 Location: Trollhättan
|
Uriah wrote: Om den tomma 1x12:an finns kvar så Cash:ar jag den!!
Today is only Yesterday Tomorrow
Cash is king då är den din [:)]
|
| 23 Mar 2009, 18:24 |
|
 |
|
Uriah
Joined: 06 May 2005, 00:09 Posts: 782 Location: Trosa - Världens ände
|
primary man wrote: Uriah wrote: Om den tomma 1x12:an finns kvar så Cash:ar jag den!!
Today is only Yesterday Tomorrow
Cash is king då är den din [:)] GREJJT !![8D] Mailar över min addr... Today is only Yesterday Tomorrow
|
| 23 Mar 2009, 18:38 |
|
 |
|
tommypachi
Joined: 23 Feb 2008, 17:45 Posts: 214 Location: Umeå
|
den var ju snajsig den dära 1x10an!  Jag har en telekropp som jag kan avvara. den är vit och är fasad som en strata (även tele deluxe kanske?) Kan skicka en bild eller 2 om det skulle vara intressant. edit:stavfel... Mvh Tommy
|
| 23 Mar 2009, 22:54 |
|
 |
|
primary man
Joined: 28 Dec 2007, 17:14 Posts: 1822 Location: Trollhättan
|
tommypachi wrote: den var ju snajsig den dära 1x10an!  Jag har en telekropp som jag kan avvara. den är vit och är fasad som en strata (även tele deluxe kanske?) Kan skicka en bild eller 2 om det skulle vara intressant. edit:stavfel... Mvh Tommy Skicka gärna lite bilder du ska ha mail
|
| 24 Mar 2009, 17:57 |
|
 |
|
primary man
Joined: 28 Dec 2007, 17:14 Posts: 1822 Location: Trollhättan
|
Den finns kvar
|
| 26 Mar 2009, 07:59 |
|
 |
|
Robert Blues Harp
Joined: 09 Mar 2009, 17:33 Posts: 2462 Location: Karlshamn
|
Ett mail har glidit iväg! [8D]
|
| 03 Apr 2009, 12:51 |
|
|