View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 12:42



Reply to topic  [ 19 posts ] 
Såld 
Author Message

Joined: 28 Dec 2007, 17:14
Posts: 1822
Location: Trollhättan
Post Såld
1X10 har ett Jensen C10Q 8ohm 600kr
Oxblod tyg . blond & ormskinn [}:)] coo
gummifötter & hantag finns på
mått ca 22x42x40
grejerna finns i Trollhättan

byte ev en telekropp

Image
Image
Image
/Hans.


22 Mar 2009, 17:10
Profile

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
primary man wrote:

1X10 :an har ett Jensen C10Q 8ohm 650kr
1X12 :an är tom + en hemma snickrad diffuser 350kr
Oxblod tyg . blond & ormskinn [}:)] cool
gummifötter & hantag finns på
mått ca 22x42x40
grejerna finns i Trollhättan
Image
Image
Image
/Hans.







Fasen ochså! Har handlat upp alla pengar.. 1X12 lådan skulle passat mig perfekt.. Inngen chans att du vill byta mot nåt?
Mvh Anders


22 Mar 2009, 19:22
Profile WWW

Joined: 28 Dec 2007, 17:14
Posts: 1822
Location: Trollhättan
Post 
Kanske det kanske [:)]
vad har du att byta med ?
mvh/Hans.


22 Mar 2009, 19:55
Profile
User avatar

Joined: 28 Apr 2007, 12:16
Posts: 1274
Location: Alingsås
Post 
En moody drive mot den tomma lådan?
http://moodysounds.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_15&products_id=8

marcus.idh[at]gmail.com


22 Mar 2009, 20:41
Profile

Joined: 28 Dec 2007, 17:14
Posts: 1822
Location: Trollhättan
Post 
mrock wrote:

En moody drive mot den tomma lådan?
http://moodysounds.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_15&products_id=8

marcus.idh[at]gmail.com

Frestad , men nej tack [:I]


22 Mar 2009, 21:04
Profile
User avatar

Joined: 17 Aug 2005, 21:20
Posts: 907
Location: Malmö
Post 
Jag har en wahwah jag kan tänka mig byta mot 1x12" lådan[:)].


/Ronnie


22 Mar 2009, 22:00
Profile WWW

Joined: 26 Aug 2005, 21:56
Posts: 1195
Location: Kållered
Post 
primary man wrote:

Kanske det kanske [:)]
vad har du att byta med ?
mvh/Hans.


Hej!
Stratamickar, stämmisar, distbox.. Ska se vad jag har mera..
Anders


22 Mar 2009, 22:07
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Apr 2007, 12:16
Posts: 1274
Location: Alingsås
Post 
primary man wrote:

mrock wrote:

En moody drive mot den tomma lådan?
http://moodysounds.com/index.php?main_page=product_info&cPath=1_15&products_id=8

marcus.idh[at]gmail.com

Frestad , men nej tack [:I]

Säg till om frestelsen blir större[;)].

marcus.idh[at]gmail.com


22 Mar 2009, 22:22
Profile

Joined: 18 Jan 2009, 16:05
Posts: 14
Location:
Post 
Går det att få båda lådorna tomma om du inte får dom sålda som de är?


23 Mar 2009, 02:44
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 28 Dec 2007, 17:14
Posts: 1822
Location: Trollhättan
Post 
Ronnie99t wrote:

Jag har en wahwah jag kan tänka mig byta mot 1x12" lådan[:)].


/Ronnie


Hej
vad är det för en wah ( jag behöver bara trampen + poten )
hur tycker du att vi ev ska lösa det med frakten ?
/Hans.


23 Mar 2009, 17:15
Profile

Joined: 28 Dec 2007, 17:14
Posts: 1822
Location: Trollhättan
Post 
d-drop wrote:

primary man wrote:

Kanske det kanske [:)]
vad har du att byta med ?
mvh/Hans.


Hej!
Stratamickar, stämmisar, distbox.. Ska se vad jag har mera..
Anders
vad är det för strata mick ?
/Hans.




23 Mar 2009, 17:16
Profile
User avatar

Joined: 17 Aug 2005, 21:20
Posts: 907
Location: Malmö
Post 
primary man wrote:

Ronnie99t wrote:

Jag har en wahwah jag kan tänka mig byta mot 1x12" lådan[:)].


/Ronnie


Hej
vad är det för en wah ( jag behöver bara trampen + poten )
hur tycker du att vi ev ska lösa det med frakten ?
/Hans.


Det är en Dunlop Crybaby JH-1 Funkar som den ska, inget skrap i poten eller så.

Bussgods kanske kan funka? Pedalen skickas smidigast via Posten skulle jag tro.


/Ronnie [:)]


23 Mar 2009, 17:20
Profile WWW
User avatar

Joined: 06 May 2005, 00:09
Posts: 782
Location: Trosa - Världens ände
Post 
Om den tomma 1x12:an finns kvar så Cash:ar jag den!!

Today is only Yesterday Tomorrow


23 Mar 2009, 17:48
Profile WWW

Joined: 28 Dec 2007, 17:14
Posts: 1822
Location: Trollhättan
Post 
Uriah wrote:

Om den tomma 1x12:an finns kvar så Cash:ar jag den!!

Today is only Yesterday Tomorrow

Cash is king
då är den din
[:)]


23 Mar 2009, 18:24
Profile
User avatar

Joined: 06 May 2005, 00:09
Posts: 782
Location: Trosa - Världens ände
Post 
primary man wrote:

Uriah wrote:

Om den tomma 1x12:an finns kvar så Cash:ar jag den!!

Today is only Yesterday Tomorrow

Cash is king
då är den din
[:)]



GREJJT !![8D]
Mailar över min addr...

Today is only Yesterday Tomorrow


23 Mar 2009, 18:38
Profile WWW

Joined: 23 Feb 2008, 17:45
Posts: 214
Location: Umeå
Post 
den var ju snajsig den dära 1x10an! :)
Jag har en telekropp som jag kan avvara.
den är vit och är fasad som en strata (även tele deluxe kanske?)
Kan skicka en bild eller 2 om det skulle vara intressant.

edit:stavfel...

Mvh Tommy


23 Mar 2009, 22:54
Profile

Joined: 28 Dec 2007, 17:14
Posts: 1822
Location: Trollhättan
Post 
tommypachi wrote:

den var ju snajsig den dära 1x10an! :)
Jag har en telekropp som jag kan avvara.
den är vit och är fasad som en strata (även tele deluxe kanske?)
Kan skicka en bild eller 2 om det skulle vara intressant.

edit:stavfel...

Mvh Tommy

Skicka gärna lite bilder
du ska ha mail


24 Mar 2009, 17:57
Profile

Joined: 28 Dec 2007, 17:14
Posts: 1822
Location: Trollhättan
Post 
Den finns kvar


26 Mar 2009, 07:59
Profile

Joined: 09 Mar 2009, 17:33
Posts: 2462
Location: Karlshamn
Post 
Ett mail har glidit iväg! [8D]


03 Apr 2009, 12:51
Profile WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 19 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.