Ja de kan man ju undra.... Men så här uttryckte sig en gitarrkunnig person på en musikaffär någonstans i Sverige, "Spöar skiten ur sånt fjant som t.ex epiphone och en hel del andra gibsonkopior" [:D]
13 Sep 2009, 23:33
swebamse
Joined: 04 Feb 2003, 11:14 Posts: 438 Location: Kalmar
Svårt att hitta något som ens kommer i närheten till det priset. Råd till köpare: KÖP,KÖP,KÖP Råd till säljaren: Sälj inte
Den sista dåren är inte född än
14 Sep 2009, 07:31
Torb
Joined: 23 Jun 2009, 14:00 Posts: 47 Location: Sollentuna
E cash kung eller finns det intresse för byte/ delbyte?
Torb
14 Sep 2009, 13:43
JanO
Joined: 01 Jan 2008, 03:59 Posts: 143 Location:
Torb wrote:
E cash kung eller finns det intresse för byte/ delbyte?
Torb
Trots min höga ålder är jag grymt fötjust i distpedaler, i så fall en rördist. Eller varför inte en skaplig 335a.
Users browsing this forum: No registered users and 18 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum