View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 14:41



Reply to topic  [ 6 posts ] 
Hagström Swede, 2007 *såld* 
Author Message
User avatar

Joined: 01 Jan 2008, 03:59
Posts: 143
Location:
Post Hagström Swede, 2007 *såld*
Hagström Swede i nyskick.
SÅLD


13 Sep 2009, 22:27
Profile ICQ WWW

Joined: 01 Sep 2009, 21:48
Posts: 20
Location:
Post 
Är den nått att ha lr?


13 Sep 2009, 22:57
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 01 Jan 2008, 03:59
Posts: 143
Location:
Post 
Zawlander wrote:

Är den nått att ha lr?

Ja de kan man ju undra....
Men så här uttryckte sig en gitarrkunnig person på en musikaffär någonstans i Sverige,
"Spöar skiten ur sånt fjant som t.ex epiphone och en hel del andra gibsonkopior"
[:D]


13 Sep 2009, 23:33
Profile ICQ WWW

Joined: 04 Feb 2003, 11:14
Posts: 438
Location: Kalmar
Post 
Svårt att hitta något som ens kommer i närheten till det priset.
Råd till köpare: KÖP,KÖP,KÖP
Råd till säljaren: Sälj inte

Den sista dåren är inte född änImage


14 Sep 2009, 07:31
Profile

Joined: 23 Jun 2009, 14:00
Posts: 47
Location: Sollentuna
Post 
E cash kung eller finns det intresse för byte/ delbyte?

Torb


14 Sep 2009, 13:43
Profile WWW
User avatar

Joined: 01 Jan 2008, 03:59
Posts: 143
Location:
Post 
Torb wrote:

E cash kung eller finns det intresse för byte/ delbyte?

Torb


Trots min höga ålder är jag grymt
fötjust i distpedaler, i så fall en rördist.
Eller varför inte en skaplig 335a.

JanO


14 Sep 2009, 15:19
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.