View unanswered posts | View active topics It is currently 23 Jun 2026, 08:06



Reply to topic  [ 10 posts ] 
Strata mickar + putar [KLART!] 
Author Message
User avatar

Joined: 15 Apr 2008, 11:31
Posts: 10329
Location: Själevad SWISH
Post Strata mickar + putar [KLART!]
Sitter på en komplett elektronik till Strata. CTS-putar, CRL-switch (5-vägs). Medföljer Fender FN-mickar (en defekt) i affären. Bytes mot något roligt. Kanske en trevlig pedal eller nåt annat. Överraska mig! [:)]

Bytesvärde: ca 500 kr.

Image<font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">


30 Sep 2010, 13:30
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 03 Jan 2008, 12:21
Posts: 7803
Location: Malmö
Post 
Boss DS-1 MIT 1991, dvs har samma chip som japanerna, i perfekt skick inkl kartong?
Ett set Tokai mickar till strata, från tidigt 80-tal gissningsvis?


30 Sep 2010, 13:37
Profile
User avatar

Joined: 15 Apr 2008, 11:31
Posts: 10329
Location: Själevad SWISH
Post 
Goran wrote:

Boss DS-1 MIT 1991, dvs har samma chip som japanerna, i perfekt skick inkl kartong?
Ett set Tokai mickar till strata, från tidigt 80-tal gissningsvis?


Intressant! Men tyvärr har jag kört DS-1 i många år och känner mig färdig med den. Tokai mickarna har jag dessvärre ingen användning av. Men tack ändå! [:)]

Image<font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">


30 Sep 2010, 13:40
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 03 Jan 2008, 12:21
Posts: 7803
Location: Malmö
Post 
En moddad TS-5 som har bättre bas och mindre midhump, modden är gjord av mig men jag kan löda…. Switch för symetrisk och assymetrisk klippning, IC-sockel om man vill byta chip.
Låter mycket bra!


30 Sep 2010, 13:45
Profile
User avatar

Joined: 15 Apr 2008, 11:31
Posts: 10329
Location: Själevad SWISH
Post 
Goran wrote:

En moddad TS-5 som har bättre bas och mindre midhump, modden är gjord av mig men jag kan löda…. Switch för symetrisk och assymetrisk klippning, IC-sockel om man vill byta chip.
Låter mycket bra!

Njae, jag har overdrivepedaler så jag klarar mig. Har du ingen compresor eller tremolo eller nåt åt det hållet? [;)]

Image<font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">


30 Sep 2010, 13:52
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 03 Jan 2008, 12:21
Posts: 7803
Location: Malmö
Post 
Jo flera stycken men vill inte bli av med dem…
Jag köper klabbet istället om du bjussar på frakten!


30 Sep 2010, 13:55
Profile
User avatar

Joined: 15 Apr 2008, 11:31
Posts: 10329
Location: Själevad SWISH
Post 
Goran wrote:

Jo flera stycken men vill inte bli av med dem…
Jag köper klabbet istället om du bjussar på frakten!


OK. Jag mailar dig detaljerna. [:)]

Image<font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">


30 Sep 2010, 14:09
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 03 Jan 2008, 12:21
Posts: 7803
Location: Malmö
Post 
Mailat tillbaks


30 Sep 2010, 14:16
Profile
User avatar

Joined: 15 Apr 2008, 11:31
Posts: 10329
Location: Själevad SWISH
Post 
Goran wrote:

Mailat tillbaks

Ååååå, mail tebax! [:D]

Image<font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">


30 Sep 2010, 14:21
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 15 Apr 2008, 11:31
Posts: 10329
Location: Själevad SWISH
Post 
Affären avslutad. [:)]

Image<font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">


30 Sep 2010, 15:40
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 10 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.