| Author |
Message |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
 Strata mickar + putar [KLART!]
Sitter på en komplett elektronik till Strata. CTS-putar, CRL-switch (5-vägs). Medföljer Fender FN-mickar (en defekt) i affären. Bytes mot något roligt. Kanske en trevlig pedal eller nåt annat. Överraska mig! [:)] Bytesvärde: ca 500 kr.  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
| 30 Sep 2010, 13:30 |
|
 |
|
Goran
Joined: 03 Jan 2008, 12:21 Posts: 7803 Location: Malmö
|
Boss DS-1 MIT 1991, dvs har samma chip som japanerna, i perfekt skick inkl kartong? Ett set Tokai mickar till strata, från tidigt 80-tal gissningsvis?
|
| 30 Sep 2010, 13:37 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
Goran wrote: Boss DS-1 MIT 1991, dvs har samma chip som japanerna, i perfekt skick inkl kartong? Ett set Tokai mickar till strata, från tidigt 80-tal gissningsvis?
Intressant! Men tyvärr har jag kört DS-1 i många år och känner mig färdig med den. Tokai mickarna har jag dessvärre ingen användning av. Men tack ändå! [:)]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
| 30 Sep 2010, 13:40 |
|
 |
|
Goran
Joined: 03 Jan 2008, 12:21 Posts: 7803 Location: Malmö
|
En moddad TS-5 som har bättre bas och mindre midhump, modden är gjord av mig men jag kan löda…. Switch för symetrisk och assymetrisk klippning, IC-sockel om man vill byta chip. Låter mycket bra!
|
| 30 Sep 2010, 13:45 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
Goran wrote: En moddad TS-5 som har bättre bas och mindre midhump, modden är gjord av mig men jag kan löda…. Switch för symetrisk och assymetrisk klippning, IC-sockel om man vill byta chip. Låter mycket bra!
Njae, jag har overdrivepedaler så jag klarar mig. Har du ingen compresor eller tremolo eller nåt åt det hållet? [;)]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
| 30 Sep 2010, 13:52 |
|
 |
|
Goran
Joined: 03 Jan 2008, 12:21 Posts: 7803 Location: Malmö
|
Jo flera stycken men vill inte bli av med dem… Jag köper klabbet istället om du bjussar på frakten!
|
| 30 Sep 2010, 13:55 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
Goran wrote: Jo flera stycken men vill inte bli av med dem… Jag köper klabbet istället om du bjussar på frakten!
OK. Jag mailar dig detaljerna. [:)]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
| 30 Sep 2010, 14:09 |
|
 |
|
Goran
Joined: 03 Jan 2008, 12:21 Posts: 7803 Location: Malmö
|
Mailat tillbaks
|
| 30 Sep 2010, 14:16 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
Goran wrote: Mailat tillbaks
Ååååå, mail tebax! [:D]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
| 30 Sep 2010, 14:21 |
|
 |
|
FenderBender
Joined: 15 Apr 2008, 11:31 Posts: 10329 Location: Själevad SWISH
|
Affären avslutad. [:)]  <font size="2">/Janne i Själevad</font id="size2">
|
| 30 Sep 2010, 15:40 |
|
|