View unanswered posts | View active topics It is currently 27 Jun 2026, 16:29



Reply to topic  [ 7 posts ] 
Japan Stratan mot ... 
Author Message
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post Japan Stratan mot ...
Helst vill jag sälja den, men kan tänka mig att byta mot:

Mexico strata
Fungerande dator [}:)]

...eller som delbyte plus pengar:

Externt ljudkort
PODX3


Gitarren:
http://www.ljudbojen.com/bojen/topic.asp?TOPIC_ID=59875

Denna har fullbredd och min handled föredrar de smalare.

Inga fetrunda baseball halsar om du har en MIM strata som byte, utan normaltunna och den smalare med 52 delning i stallet.


<b><u>Inget HPD jox</u></b>

/Tommy


07 Jul 2011, 11:57
Profile WWW
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post 
Mupp!


14 Jul 2011, 22:00
Profile WWW

Joined: 05 Mar 2005, 00:01
Posts: 1443
Location:
Post 
Vad har du för spec på en ev. dator ??
har en P4 med Platt skärm som jag köpte från en bilfirma som just lagt ner...kan det vara nåt ??

One white, two blue..nothing to eat, plenty to do


15 Jul 2011, 19:04
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post 
dimman wrote:

Vad har du för spec på en ev. dator ??
har en P4 med Platt skärm som jag köpte från en bilfirma som just lagt ner...kan det vara nåt ??

One white, two blue..nothing to eat, plenty to do


Hejsan!

Ska ha den så jag kan jobba hemifrån utan att behöva åka dit när jag är ledig, det funkar inte på en Mac.
P4 låter lite klent eftersom det är cad modeller inblandade i mätmaskins program.
Kan du speca lite bättre gällandes processor, minnen och moderkort vore det kanonbra.
Bra grafikkort har jag.

/Tommy


16 Jul 2011, 11:36
Profile WWW

Joined: 05 Mar 2005, 00:01
Posts: 1443
Location:
Post 
Kan kolla på Måndag då jag kommer på jobbet, jag har den i ett förråd där.
Men jag skulle tippa att den är högst ordinär/standard...den har fungerat som en reservdels dator hos en VAG handlare, inte spec. gammal men som sagt kollar vad det är för något ...återkommer.

One white, two blue..nothing to eat, plenty to do


16 Jul 2011, 22:36
Profile ICQ WWW
User avatar

Joined: 28 Jul 2010, 15:01
Posts: 1910
Location: NORRKÖPING
Post 
Image


20 Jul 2011, 12:17
Profile WWW

Joined: 05 Mar 2005, 00:01
Posts: 1443
Location:
Post 
Dessvärre Tommy har kollat datorn ..Iofs en Pentium 4, men i övrigt en helt standard maskin, jag tror inte at det är något för dig med tanke på vad du ska köra i den.


One white, two blue..nothing to eat, plenty to do


20 Jul 2011, 15:23
Profile ICQ WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 7 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 9 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.