View unanswered posts | View active topics It is currently 24 Jun 2026, 14:31



Reply to topic  [ 6 posts ] 
Gibson RD Artist -77 < -- > BEHÅLLER 
Author Message

Joined: 08 Jul 2011, 20:14
Posts: 182
Location:
Post Gibson RD Artist -77 < -- > BEHÅLLER
Ja det stämmer. Jag vill testa om någon är intresserad av en Gibson RD Artist från -77. Bra skick och original med fungerande Moog elektronik. Original case medföljer.
Önskar en Les Paul. Kom med förslag. Det gör inget om den är gammal och sliten så länge halsen och banden är ok och det är en standard, custom eller liknande modell.

Mer info, bilder och serienr kommer.. en sån här äre iaf:
http://www.guitarjunky.ca/IMG/jpg/IMG_4213.jpg


25 Jul 2011, 12:36
Profile ICQ YIM WWW
User avatar

Joined: 11 Feb 2010, 21:12
Posts: 3109
Location: Stockholm
Post 
Vad fan ska du byta bort den!? Nä nä nä, det går inte.. Du får bita i det sura och köpa en LP OCKSÅ. [:D][:p][8D][:)]

Hård rock n roll:
http://www.myspace.com/ironlambofficial

Slafsig death metal:
http://www.myspace.com/generalsurgery

Officiell Fender-artist
http://www.fender.com/artists/artist.php?id=432


25 Jul 2011, 13:35
Profile WWW

Joined: 12 Oct 2009, 01:11
Posts: 138
Location:
Post 
Jag har en Gibson Faded tobaccoburst jag skulle kunna tänka mig byta mot denna skönhet! :)


..sa flickan


25 Jul 2011, 13:50
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 08 Jul 2011, 20:14
Posts: 182
Location:
Post 
Den som ändå hade råd att äga flera instrument.

Fader är tyvärr inte coolt så den passar jag på. Tack ändå.


26 Jul 2011, 12:49
Profile ICQ YIM WWW

Joined: 16 Jan 2008, 15:13
Posts: 744
Location: Norrtälje. SWISH
Post 
jensbackelin wrote:

Den som ändå hade råd att äga flera instrument.

Fader är tyvärr inte coolt så den passar jag på. Tack ändå.

köp en sån här så har du både Lespaul och RD i en gitarr. [^]


Image

ursäkta kladdet i tråden[:)]

Rookie på det mesta , men glad ändå.


31 Jul 2011, 19:05
Profile

Joined: 08 Jul 2011, 20:14
Posts: 182
Location:
Post 
OK.. haha. Näh det är ju precis tvärtom mot vad jag önskar. Vill ju ha RD för utseendet men LP för soundet och spelkänslan så det där blir ju fel..

Tack ändå! :)


31 Jul 2011, 19:42
Profile ICQ YIM WWW
Display posts from previous:  Sort by  
Reply to topic   [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software.