jensbackelin wrote:
Den som ändå hade råd att äga flera instrument.
Fader är tyvärr inte coolt så den passar jag på. Tack ändå.
köp en sån här så har du både Lespaul och RD i en gitarr. [^]

ursäkta kladdet i tråden[:)]
Rookie på det mesta , men glad ändå.