Hejsan! Jag köpte en Snarling Dogs Whine-O begagnad för ett tag sen. 700kr gav jag för den. När jag skulle koppla in den så ströp den signalen i hela pedalkedjan och det blev jättelåg utsignal. Pedalen verkar vara i Wah-mode hela tiden då det inte gör någon skillnad om man trycker in switchen, det enda som händer är att LED:sen släcks eller tänds. Är det nån som har varit med om något liknande problem? Jag orkar inte skicka tillbaks pedalen och hålla på och krångla och hade tänkt göra ett försök att laga den själv. Hade varit oerhört tacksam för tips!
26 Apr 2011, 14:03
MINIWATT
Joined: 28 Mar 2011, 20:06 Posts: 83
Har du kollat så inte drevet snurrar på potten, har varit med om det.
26 Apr 2011, 19:54
biffen
Joined: 25 Oct 2009, 22:28 Posts: 510
MINIWATT wrote:
Har du kollat så inte drevet snurrar på potten, har varit med om det.
Nä, det har jag inte kollat upp. Ska kika på det ikväll, tack för tipset!
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum